UG04E Upgrade lokówka tytanowa z klipsem 13 mm
WYDAJNOŚĆ: Lokówki te posiadają podwójny ceramiczny element grzewczy
W RAZIE AWARII Z WINY PRODUCENTA WYMIANA SPRZĘTU NA NOWY
Gwarancja DYSTRYBUTORA
Jako dystrybutor w przypadku awarii urządzenia w pierwszym roku użytkowania za okazaniem paragonu lub fv wymieniamy sprzęt na nowy bez naprawy(patrz warunki gwarancji w zakładce gwarancje)
BARDZO WYSOKA JAKOŚĆ PRODUKTU
Lokówka Titanium Prostanowi doskonałe połączenie siły i kreatywności. Charakteryzuje się wysoką wydajnością i wszechstronnością. Została zaprojektowana do tworzenia idealnych fryzur na scenę czy na specjalne okazje. Zapewnia maksymalny komfort użytkowania dzięki eleganckiemu, gumowanemu wykończeniu, które wyróżnia atrakcyjny design linii. Lokówka Titanium Proto narzędzie do tworzenia wyjątkowych fryzur.
WYDAJNOŚĆ: Lokówki te posiadają podwójny ceramiczny element grzewczy MCH, który zapewnia jednorodne i stałe ciepło na całej długości lokówki = ekstremalna wydajność.
MOC: Montaż tytanowych bolców z podwójnymi ceramicznymi elementami grzejnymi zapewnia mocną i długotrwałą stylizację.
PROFESJONALIZM: Pierwsze narzędzie fryzjerskie Upgrade'a, nasz "evergreen". Zaufany sojusznik wszystkich profesjonalistów.
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU: Wytrzymałość i stała temperatura w całej lokówce pozwalają na pracę z bardzo dużymi sekcjami lub bardzo grubymi włosami
DANE TECHNICZNE:
- 5 różnych średnic: 13, 19, 26, 32, 38 mm
- tytanowy bolec dla równomierniejszej dystrybucji ciepła
- podwójny ceramiczny element grzewczy MCH dla stabilniejszej temperatury podczas stylizacji
- zaawansowany system z kolorowym wyświetlaczem cyfrowym: niebieski wskazuje, że żelazko się nagrzewa; zielony wskazuje, że temperatura osiągnęła 180° C; czerwony wskazuje maksymalną temperaturę 210° C
- antypoślizgowe, antyoparzeniowe wykończenie gumą soft touch
- wyposażona w klips
Nasza marka przeszła głęboką przemianę, od projektu produktu po jego opakowanie. Zmienione zostały też narzędzia handlowe. Oferujemy wybór zgodny z samą naturą Upgrade.
Naszą naturę wyrażają też zmiany - postęp, ruch do przodu, wzrost, poprawa. Dokonując tych zmian, w centrum uwagi zawsze stawialiśmy stylistów włosów - potrzebę wyposażenia ich w ergonomiczne narzędzia o neutralnym, eleganckim
wyglądzie. Produkty w kolorze głębokiej czerni, z nowym projektem graficznym charakteryzują się wyraźnym minimalizmem i harmonią podkreślającą ich linie. Pozostając wiernym tożsamości marki, sprzęt posiada kolor czerwony jako podstawę logotypu oraz kolor biały będący nośnikiem wolności i przejrzystości, które definiują społeczność UPGRADE.
Wszystko to dla prostej, ale jednocześnie wyrazistej komunikacji z naszymi odbiorcami. To wszechstronny przekaz pasji, która jest obecna w naszym codziennym życiu.
oferujemy cennik hurtowy dla salonów fryzjerskich i fryzjerów