dealavo

Dostawa i zwroty

zwrot-towaru(1).jpg

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie kodu produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Euro-Fryz s.c., ul. Warmińska 1a, 91-316 Łódź


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Euro-Fryz s.c.
ul. Warmińska 1a, 91-316 Łódź

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwrot Płatności

„Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami”).